Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Буценко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Буценко А. Створення ідейно-патріотичних "потішних" загонів та їх значення в процесі розвитку фізичного виховання молоді півдня України на початку XX ст. [Електронний ресурс] / А. Буценко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 5(2). - С. 201-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_5(2)__32
| 2. |
Буценко А. Кадрові проблеми організації фізичного виховання молоді Півдня України (кінець XIX – початок XX століть) [Електронний ресурс] / А. Буценко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2015. - Вип. 53. - С. 277-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2015_53_43
| 3. |
Буценко А. В. Особливості розвитку фізичного виховання молоді в спортивних товариствах та об’єднаннях на півдні України (кінець ХІХ століття) [Електронний ресурс] / А. В. Буценко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 1(1). - С. 6-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_1(1)__3
| 4. |
Буценко А. О. Маленькі дослідники на шляху до безхмарного майбутнього: висвітлюємо дива STEM-професій для дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. О. Буценко // Наукові записки Малої академії наук України. - 2023. - № 3. - С. 14-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2023_3_4 Окреслені шляхи ознайомлення дітей дошкільного віку зі STEM-професіями як рушійною силою в розвитку інноваційного мислення, прищепленні стійкості та адаптивності, допитливості в науковому середовищі, що є вихідним продуктом STEM-освіти. Обгрунтовано необхідність створення виняткових ігрових завдань з високим рівнем результативності, які є гарантом подолання розриву між абстрактними поняттями та розумінням реальної картини світу. Запропоновано низку рекомендацій, які слугують стоп-сигналом для сучасних педагогів під час розробки ігор, що забезпечує відсутність упередженості, нівелює застарілі механізми мислення, зберігає фаховість. Правильно визначена гра з використанням нових інформаційних технологій уможливлює процес розкриття потенційних можливостей дитини, її генетичних здібностей та формує стійкі інтереси до майбутньої професійної діяльності. Враховано питання гендерної рівності, що позбавляє дитину внутрішньої боротьби з архаїчними "нормами" та власними прагненнями у виборі бажаної професії. З метою ознайомлення дітей із тенденціями в правилах української мови наголошено на мовних нормах, що передбачають вживання фемінітивів як рівнозначних одиниць замість усталеного раніше переважання форми чоловічого роду. Акцентовано увагу на необхідності STEM-проєктів, зокрема присвячених подіям сьогодення, що сприяє розвитку дослідницьких і пошукових навичок, готує до пошуку способів розв'язання проблемних ситуацій, закріплює розуміння свідомого вибору кожного фахівця в безперервному бажанні вдосконалювати себе та свою країну. Доведено актуальність вивчення STEM-професій у контексті воєнного стану як одного зі шляхів відновлення економіки країни та нормалізації звичного життя. Розроблено покрокову інструкцію ідейного зародження проєкту, запропоновано фрагменти сценарію суперечливих моментів під час висвітлення епізодів війни без зайвих приховувань і замовчувань дійсності.
|
|
|